ősz

Sokat gondolkodtam rajta, hogy közzé tegyem-e ezt a bejegyzést, mert nem tartozik szorosan a marbushkához. De ma olyan állati rossz idő lett, hogy már csak ennyi maradt nekem a napsütésből. 

Hetek óta a monitor előtt ültünk és csak akkor léptünk ki a műteremből, amikor Bojkáért indultunk az iskolába. Olyankor kaptam csak észbe, hogy  ezek a nyár utolsó pillanatai és én sorra kihagyom őket.  A kutyák bezzeg egész héten a napfoltokat követték a szobában. Igazuk volt...





































































































Hétvégén még napsütéséses hangulatban születtek meg ezek az őszi edények.




















Ha hagytam volna megszáradni a kontúr festéket, nem folyt volna meg....
Igaz minden rá volt írva az üvegre, de csak festés után értem rá olvasgatni. :-)