kirándulás - tura, schossberger kastély

A múlt hétvégén megnéztük a turai Schossberger kastélyt. Véletlenül találtam rá a linkre a facebookon, éppen N. Tóth Zsuzsa like-olta a Kartonjátéktól. Ez nekem garancia volt arra, hogy nem csalódhatunk. Ahogyan ígérte nem hagyományos "múzeum látogatós" élményben volt részünk, inkább olyan volt, mintha egy fantasy filmbe csöppentünk volna. Az épület és a kert is mesés, nagyon tetszett! Igaz állati hideg volt, ha ellátogattok ide, erre készüljetek fel!




















Itt forgatták (többek közt) a Holdhercegő című mozit, ami káprázatos példája annak, hogy mit ki nem lehet hozni a szűk költségvetésből. A kastély weboldalán láthatjátok a trailert. .....kellemes délutáni matiné, Narnián innen Tündér Lalán túl. Nem mai darab (2009-ben mutatták be), jócskán átsiklott a rajta a figyelmem, pedig nagyon szeretem a meséket. A 12 éves korhatárt nem értettem rajta. Ha a Narnián (első rész) nincs karika, akkor ezen miért van?!

Frissítés/2017.04.10: a képeket lecseréltem a mai napon, mert a 400px szélesség a mai technológia tükrében igencsak kevésnek bizonyult. A kastélyt 2006-ban elkezdték felújítani, csak remélni tudom, hogy ízléses lesz a végeredmény.