jelmez

"Amikor életemben először jelmezbe öltöztem, hercegnő voltam.
Amikor másodszor is jelmezbe öltöztem, hercegnő voltam.
Amikor harmadszor is jelmezbe öltöztem, hercegnő voltam.
Egyébként, igaziból is hercegnő vagyok."
(Vincent Cuvellier és Charles Dutertre: Amikor életemben először megszülettem).

Nos, eddig valahogy mi is így voltunk a beöltözéssel. Idén végre megszakadt a sor és xy hercegnő helyett Bojána simán "csak" Éjszaka szeretett volna lenni. Kacskaringós úton jutottunk el idáig, de a lényeg, hogy beindultak a fogaskerekek a fejében. Nyilván egy készen kapható hercegnői jelmezzel jobban jártam volna, de ez akkora ötlet volt, hogy képtelen voltam csak úgy letudni a feladatot... a férjem meg is jegyezte, hogy hiányzik belôlem a túlélési ösztön. :-) Valóban...remélem nem öröklődik.(?)
A jelmez anyagszükséglete minimális volt: egy fekete póló, széles fekete gumi fejpántnak, flitterek, drót, cérna, műfű, hőre keményedő gyurma és némi festék. Ahogyan előre éreztem, ez a projekt nem anyagi ráfordításban lett húzós. Bár a figurák megformázását és kifestését szinte egyedül készítette Bojka, és rám "csak" a póló beszerzése, az alkatrészek rögzítése és a flitterek felvarrása várt, azért egy napig biztosan elpepecseltem vele. Utána persze kötelezően jött a végeredmény fotózása és a photoshop-os tuning...összességében egy hétvége volt az egész, de megérte: Bojka gyönyörű lett és nagyon jó volt együtt barkácsolni vele.
Most már jócskán vége a farsangi időszaknak, de jövőre klassz ötleteket találhattok a www.marthastewart.com-on!