új szettek a láthatáron • new sets on the horizon



Nemcsak Misha készül teljes gőzzel, a lányokra is gondoltam: a héten kaptam meg a hihetetlenül gyönyörű és finom kidolgozású alkalmi ruhát, ami méltó utódja lesz a rózsaszín rózsás “pink ball set”-nek. (Hamarosan lesz róla képanyag!) És mivel nem tudtam ellenállni ennek a rózsaszín pöttyös anyagnak, varródik már a hálóing első modellje is. Talán emlékeztek még a nyáron elkészített mini bagettekre… nos, eljött az ideje annak, hogy (gombhoz a kabátot jeligére) melléjük is társítsunk egy-egy csini ruhát kabáttal. Remélem, a jövő év elejére mindannyian dobozba kerülhetnek! (Kivéve az alkalmi szettet, az még idén debütál Mishával együtt.) A kabáthoz állati jó ötletem támadt, mivel a férjem könyörgött, hogy ne osszam meg vele, ezért veletek fogom: lézerkivágott övcsatot terveztem, mert már untam a kötőset. Szerintem tök kreatív vagyok, a férjem szerint őőőőőrült. :-D



We're not only working on Misha at full speed, I thought of the girls, too: I got the unbelievably beautiful and delicate formal dress this week, which will be a worthy sequel to the pink rosey “pink ball set”. (There will be pictures of it soon!) And since I couldn't resist this pink polkadotted material, the first model of the night gown is being sewn as well. Perhaps you remember the mini baguettes we made in the summer... well the time has come (putting the cart before the horse) to pair them with pretty dresses and coats as well. I hope they will all be ready to be boxed by the start of the new year! (Except for the formal set, which will debut this year, along with Misha.) I got an awesome idea for the coat, since my husband begged me not to share it with him, I'll share it with you: I designed a lasercut belt buckle, since I was bored with the one that has to be knotted. I think I'm super creative,my husband thinks I'm craaazy. :-D